Panasonic SA-HE40EG-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SA-HE40EG-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sieper 18-06-2008
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

Hou heel erg van muziek, maar om nou duizend(en) euro's uit geven aan een supersonische installatie.. Daar heb ik het geld niet voor (over). Gekozen voor deze receiver i.c.m. Eltax Monitor III. Ook nog een paar nieuwe speakerkabels gekocht en luisteren maar.

Ongelooflijk, wat een prachtig, warm en vol geluid! Echt schitterend. Nu had ik ook echt slecht spul staan, maar ik hoor echt wel dat ik nu iets moois heb. Ik ben overigens niet iemand die de muziek keihard aanheeft, en van teveel bas hou ik ook niet.
Ik neem aan dat dat voor meer mensen geldt, en aan die types zou ik deze combinatie van harte aanbevelen!

Voor mij ook nog een voordeel: deze kast is tenminste niet zo'n bakbeest als veel andere receivers. Die passen niet eens in mijn tv-/stereomeubel!

hencc 19-02-2008
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

Ik heb deze receiver op een paar DYNAUDIO 42 aangeloten en je weet niet wat je hoort uit deze budgetreceiver.
De Dynaudiospeakers vragen een krachtige versterker en ik moet zeggen dat de Panasonic ze een heel goed eind op weg brengt, niet te verbeteren in deze prijsklasse.
ps ik heb ze in stereoconfiguratie staan

Phunk 30-09-2007
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

Geweldige versterker zonder overbodige poespas. In Duitsland is deze altijd top getest. Ik had ook de receiver nooit van te voren gehoord. Ik ben puur op testen en reviews afgegaan. Misschien risicovol, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Ondanks dat er niet bijzonder veel instelmogelijkheden zijn heb ik toch even moeten werken om er mooi stereo geluid uit te krijgen. Maar dat klinkt nu ook als een klok. Zeer tevreden, zeker voor het geld!

AltairFX 04-02-2007
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

een hele goede receiver met een warm en natuurgetrouw klankbeeld.
Het enig min-puntje is dat de behuizing niet zo stevig is. De metale behuizing zet namelijk uit, en als de receiver warm wordt hoor kraakt de behuizing. Zijn hier ook mensen die dat hebben??. Voor de rest ie ie prima.

michel41 13-11-2006
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

Zeer blij met de aankoop van deze receiver heb hem tegelijk aangeschaft met de
dmr eh55 ook een super aankoop. De combinatie van deze twee vind ik ook mooi.
De receiver is zeer strak en niet zo lomp als de meeste receivers en het geluid
is perfect.

eric63524 17-06-2006
Geschreven voor: Panasonic SA-HE40EG-S

gisteren is hij binnengekomen en sneller als ik dacht aangezien de levertijden
van panasonic.
heb hem even lekker getest en een topapparaat zeker voor deze prijs,voor mij is
het genoeg en er zit gewoon een super geluid in, veel instellingen en niet zo
achterlijk dik mooi design en genoeg surround mogelijkheden.heelijk film kijken
zo.

kortom voor deze prijs haal je een prachtige receiver in huis.